فال چهارشنبه 25 بهمن 91
سایت تفریحی و سرگرمی آراز بلاگ

فال چهارشنبه 25 بهمن 91

نویسنده : Hamid_SP | تاریخ : 22:9 - سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:فال,فال روزانه,فال چهارشنبه 25 بهمن 91,

فروردین : در رابطه با روابط دوستانه تان به حس ششم خود اعتماد كنيد. گاهي اوقات بي هيچ دليل منطقي به ديگران منفي مي نگريد. همه طرفدار شما هستند بنابراين اعتماد به نفستان را حفظ كنيد.

اردیبهشت : به شخصی پولی قرض داده اید که مدت زیادی است برنگردانده بهتر است به او یادآوری کنید . در هر صورت آن پول متعلق به شماست . بنابراین خجالت نکشید. زمانی که مشکلات مالی تان را حل کردید می توانید به مسائل عشقی توجه کنید زیرا آنها به توجه بیشتری به حساب های بانکی تان نیاز دارند.

خرداد : گاهي اوقات تحت فشار قرار گرفتن خوب است مخصوصاً اگر مجبور شويد مسائلي را مرور كنيد كه مدت هاست به آنها فكر نكرده ايد متوجه مي شويد كه بعضي از قرار مدارها ديگر هدف شما را دنبال نمي كنند و بايد تغييراتي در آنها صورت گيرد.

تیر : امروز هم همان احساس راحتی ادامه دارد.هیچ چیز و هیچ کس امروز شما را ناراحت نمی کند.دیگران امروزسرحال هستند اما به خاطر داشته باشید که با هر دستی بدهید با همان دست پس می گیرید.ممکن است این موضوع تنها یک شعار به نظر برسد اما حقیقت دارد.

مرداد : يك بار ديگر سختي به شما روي مي آورد و شما احساس تنش مي كنيد. در حال حاضر، طاقت كمي داريد و طولي نمي كشد كه به كلي آن را از دست مي دهيد. حتي اگر معمولاً صداي پار كردنتان بدتر از گاز گرفتنتان مي باشد، تهديدتان بدتر از عملكردتان است! امروز كاملاً خشمگين به نظر مي رسيد و باعث مي شويد كه ديگران حالت تدافعي به خود بگيرند. سعي كنيد كه آرام بگيريد در غير اين صورت در يك چشم به هم زدن همه چيز از دست شما خارج خواهد شد.

شهریور : سعی کنید امروز به اندازه کافی صحبت کنید نه بیشتر از اندازه.شاید مشکل باشد مخصوصاً اگر کسی سعی دارد از شما ایراد بگیرد.اما سعی کنید حرف هایتان را بزنید،زیرا امروز باید از خودتان دفاع کنید.

مهر : امروز یکی دیگر از آن روزها نیست که پول در رابطه با افراد زندگی شما مشکل ساز می شود.شما ممکن است وقتی می بینید که شخص مورد علاقه تان پولش را که به سختی در می آورد خرج اموری می کند که از نظر شما پول هدر دادن است،به سختی اعتراض می کنید.شما تنها باید بپذیرید که ارزش های هر کسی با دیگری متفاوت است و شما نمی توانید برای دیگر مردم تصمیم بگیرید.

آبان : ترجیح می دهید ایده ها و افکارتان را به صورت راز نگه دارید.نمی دانید دیگران درحال انجام چه کاری هستند زیرا آنها هم مانند شما مرموز هستند بهترین راه این است که عمیق تر بررسی کنید تا حقیقت را کشف کنید.دانش بهترین سلاح شماست.تا زمانی که موقعیت خود را نمی دانید هیچ تصمیمی نگیرید.

آذر : امروز شما احتمالاً اولين كسي خواهيد بود كه به خودتان مي قبولانيد كه خيلي منطقي نيستيد. اول ممكن است وسوسه شويد كه امروز همه چيز را سرزنش كنيد ولي فكر نمي كنم كه خودتان حتي براي يك دقيقه هم آنرا باور كنيد. يك تحرك فيزيكي باعث مي شود كمي از فشارها را خالي كنيدو بتوانيد آرامتر باشيد.

دی : موضوع روز گذشته ممكن است براي بعضي ها تاسف انگيز باشد ولي نه براي شما كه مايليد بيش تر وقت ها خارج از صحنه باشيد اما اين تقصير شما نيست كه يك نفر دوست دارد كه مسائل را در جمع بازگو كند. خوشبختانه حساب شما از همه پاك تر است.

بهمن : به آینده فکر کنید برای موقعیت های حرفه ای آینده برنامه ریزی کنید و به آنها امیدوار باشید . سعی کنید تا حد امکان ایده هایتان را بیان کنید وگرنه کسی که دوستش دارید از حواس پرتی و گرفتاری ذهنی شما احساس ترس و ناامیدی می کند. اگر امروز را به کارهای اجتماعی اختصاص دهید از مکالمه صمیمانه با دوستان نزدیکتان بسیار لذت خواهید برد.

اسفند : امروز می توانید روز خسته کننده ای باشد. وقتی حس می کنید به مسیرهای زیادی کشیده می شوید. مراقب باشید بیشتر از ظرفیتتان برندارید. واگر برنامه ای دارید مراقب باشید اشتباهی که اکنون می کنید ممکن است برای جبران بسیار مشکل باشد.


نظرات شما عزیزان:

bil bil
ساعت2:09---26 بهمن 1391
merc az webloge khobet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

cache01last1394959348